برترین کتب آموزشی در آموزشگاه موسیقی ( موسیقی کودک )

موسیقی کودک آموزشگاه موسیقی

کلاس های موسیقی کودک در آموزشگاه موسیقی به طرق مختلفی برگزار می شود. برای سنین مختلف این کلاس ها آموزش های متفاوتی هم در پی دارند و هر یک طرح درس و اهداف خاص خود را داراست.

بسته به اینکه کلاس های موسیقی در چه سنی و با چه هدفی برگزار می شود ، کتاب های آموزشی نیز متفاوت است.

کلاس های موسیقی کودک از حساس ترین کلاس های آموزشی در آموزشگاه موسیقی و مراکز آموزشی می باشد و اهمیت دقت به آموزش در کلاس ها بسیار بالاست.

موسیقی کودک آموزشگاه موسیقی

از سویی آموزش موسیقی به شیوه درست و اصولی مد نظر است و از سویی هم آموزش باید بر پایه علاقه و استعداد های کودک باشد تا بیشترین میزان انگیزه و اثربخشی را به همراه داشته باشد.

برترین کتب آموزشی در آموزشگاه موسیقی

برای آموزش موسیقی کودک در دوره ای که ارف کار می شود و در کلاس ها بازی های موسیقایی و کارهای گروهی انجام می شود ، معمولا استاد روش مشخصی دارد و بسته به شرایط هر جلسه یا حال و هوای کودکان می تواند موارد و موضوعات مختلفی را در کلاس کار کند.

در این مقطع کتاب یا روش خشک و یکنواختی را پیشنهاد نمی کنیم و اساتید باید در اجرای برنامه های آموزشی انعطاف لازم را داشته باشند تا کلاس ها خیلی خشک و بی روح نباشد.

این بخش بیشتر به موضوعات و مواردی اختصاص داده می شود که باید عملی اجرا شوند تا بیشترین میزان تاثیر را در کودک داشته باشند و موضوعات موسیقایی باید در غالب همین کارهای عملی گنجانده شود.

آموزشگاه موسیقی

در بخش های بعدی و هنگامی که کودکان شروع به یادگیری تئوری و همچنین نوازندگی روی ساز می کنند لازم است که کتاب های مشخص و مفیدی وجود داشته باشد که هم والدین در بروز مشکلات بتوانند به آن رجوع کنند و هم با تصاویر و اشکال جذاب در علاقمندی کودک به موسیقی تاثیر گذار باشند.

دنیای شادی

یکی از کتاب های بسیار خوب در زمینه آموزش موسیقی کودک کتاب دنیای شادی است.

این کتاب که توسط استاد ناصر نظر تنظیم و گردآوری شده است از بهترین کتاب های آموزشی برای کودکان می باشد.

دنیای شادی آموزشگاه موسیقی

در تمام کتاب سعی شده با استفاده از تصاویر جذاب و مرتبط با دروس ، فهم و درک بهتری برای هنرجویان ایجاد گردد.

تصویر گر این کتاب خوب روجا علیزاده است.

این کتاب از نشر هستان منتشر شده است.

درباره کتاب

کتاب از ابتدا آموزش نت های اولیه را با آهنگ های ساده و کودکانه آغاز می کند و به مرور کودک را با همه نت های موسیقی آشنا می کند.

در کل کتاب در کنار نت ها و آهنگ ها ، شعر نیز آمده است که این کار زیبا خود باعث جذابیت بیشتر آن شده است به گونه ای که کودک در خلال آموزش این شعر ها را می آموزد و در لابه لای اجرا می خواند که هم باعث جذابیت و هم باعث ماندگاری بیشتر دروس در ذهن کودکان می شود.

در کنار نت ها و در کنار آموزش دروس علائم و نشانه های موسیقی نیز آورده شده که کودک را آرام آرام با این مفاهیم اولیه نیز آشنا می گرداند.

آهنگ هایی که در کتاب آمده است سعی شده از آهنگ هایی باشد که برای کودکان آشنا باشد و در میان این آهنگ های کودکانه از شعر های مناسبی هم استفاده شده است.

کلاس موسیقی کودک در آموزشگاه موسیقی منظومه

در کلاس های موسیقی کودک همانطور که گفتیم از متد های مختلفی استفاده می شود که هر یک را برای سطح و سن خاصی پیشنهاد می کنیم و اینطور نیست که هر روش و هر متدی مناسب سنین مختلف آموزشی باشد.

در آموزشگاه برای همه رده های سنی دوره های مشخصی وجود دارد.

دوره سازدهنی در آموزشگاه موسیقی

دوره آموزش موسیقی کودک همه روزه و زیر نظر اساتید دانش آموخته موسیقی در آموزشگاه برگزار می گردد.

این دوره ها با هدف آموزش اصولی و در راستای در نظر داشتن علایق و سلایق خاص والدین و کودکان در بخش های مختلف و در ساعات مختلف روز تشکیل می شوند.

برای اطلاع از نحوه برگزاری و شرایط کلاسی می توانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

در آموزشگاه موسیقی منظومه سعی شده تا بهترین متد های آموزشی روز دنیا برای کلاس های کودک بکار برده شود و در این بین اساتید موسیقی کودک نیز با حساسیت بالا در امر آموزش موسیقی به کودکان پیش می روند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *