آموزش آهنگ های پاپ در آموزشگاه موسیقی

ویدئو آموزشی گیتار کودک منظومه

آموزش آهنگ های پاپ در آموزشگاه موسیقی

در آموزشگاه موسیقی برای آموزش کلیه سازها از متد های مشخص و آکادمیک آموزشی استفاده می گردد.

در این میان برای هنرجویانی که در ابتدای راه هستند آموزش آهنگ های پاپ و نواختن آن با ساز خودشان می تواند بسیار جذاب باشد و از این روست که اساتید آموزشگاه موسیقی برای ایجاد انگیزه در هنرجویان اقدام به آموزش آنها در لابه لای کار می نمایند.

یادگیری گیتار چه مدت

اما باید گفت که رفتن به سوی آهنگ نوازی خود می تواند برای نوازندگی زیان بار باشد به همین خاطر است که اساتید موسیقی این کار را با برنامه و هدف مشخصی انجام می دهند.

از آنجا که آهنگ نوازی صرف می تواند به نوازندگیتان آسیب بزند لذا توصیه می کنیم تمرین هایی را که اساتید به شما می دهند بیشتر انجام دهید و از نواختن قطعاتی که خارج از درس و نیز بدون مشورت استاد باشد بپرهیزید.

مزایای آهنگ نوازی در آموزشگاه موسیقی

1-ایجاد حس خوب در هنرجویان و انگیزه دهی برای ادامه کار

همانطور که گفتیم همه افراد دوست دارند تا آهنگ های مورد علاقه خود را روی سازشان بنوازند و این کار می تواند بسیار برای افراد آرامش بخش و مفید فایده باشد.

از رویی نیز هنرجویانی که می توانند آهنگ های دلخواهشان را روی ساز بنوازند ، انگیزه بیشتری برای ادامه کار پیدا می کنند و این خود می تواند بسیار مثبت باشد.

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد5

این هنر استاد است که چگونه در لابه لای درس ها آهنگ ها و قطعات مورد علاقه هنرجویان را بگنجاند و از این مزیت به نحو احسن استفاده نماید.

اساتید در کلاس های آموزش آواز در آموزشگاه منظومه نیز با توجه به این قضیه سعی بر جذابیت بیشتر کلاس ها دارند.

2-روان نواختن و مهارت بیشتر روی ساز

از آنجاییکه که افراد معمولا آهنگ های مورد علاقه شان را بارها و بارها گوش داده اند لذا می توانند با اندکی تمرین به مهارت خوبی روی ساز برسند.

آهنگ های پاپ به دلیل اینکه به گوش نوازنده آشنا هستند از این جهت هنرجو می تواند با تسلط آنها را بنوازد و حتی کوچکترین موارد آنرا رعایت نماید.

3-ایجاد اعتماد به نفس

از آنجاییکه که افراد می توانند با اندکی تمرین روی این قبیل آهنگ ها به تسلط نسبی برسند و با مهارت بنوازند ، تکرار این قضیه بسیار به حس اعتماد به نفس در افراد به خصوص کودکان کمک می کند.

4-ایجاد حس آرامش

معمولا افراد وقتی در استرس و آشفتگی هستند به خواندن یا نواختن آهنگ های آشنا عادت دارند و تجربه ثابت کرده که این قضیه می تواند بسیار به آرامش افراد کمک کند.

معایب قطعه نوازی در آموزشگاه موسیقی

1-نقص در ریتم و رعایت نکردن ضرب آهنگ قطعات

معمولا هنرجویان مبتدی وقتی قطعات آشنا را می نوازند خیلی به ریتم آن توجه نمیکنند و سعی می کنند فقط کلیت آهنگ را بنوازند و این می تواند در ادامه بسیار زیان بار باشد چرا که از ارکان اصلی موسیقی ریتم و رعایت درست آن است که اگر هنرجویان به رعایت درست آن عادت نکنند در آینده به سختی می توانند این عیب را بر طرف نمایند.

از این رو به اساتید در آموزشگاه موسیقی یا مراکز آموزشی ، توصیه می کنیم در کار با هنرجویان به این مساله توجه کافی داشته باشند.

2-توجه نکردن به تمرین های اصلی موسیقی

معمولا در آموزشگاه موسیقی هنرجویانی که بیشتر دوست دارند قطعه بنوازند پس از مدتی تمرین های اصلی کلاسی را به خوبی انجام نمی دهند و این بسیار زیان بار است و باعث در جا زدن در همان سطح می گردد.

3-مشکل در نواختن آهنگ های جدید

همچنین پس از مدتی که آهنگ های آشنا را می نوازند قادر نیستند آهنگ هایی را که تا به حال نشنیده اند ، بنوازند و این خود باعث محدودیت بیشتر می گردد به همین خاطر است که اساتید در آموزشگاه موسیقی قطعات را درکنار تمرین های دیگر توصیه می کنند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *