پر طرفدار ترین کلاس های آموزشگاه موسیقی

mPiano

پر طرفدار ترین کلاس های آموزشگاه موسیقی

در آموزشگاه موسیقی و مراکز آموزش موسیقی معمولا کلیه سازهای معمول تدریس می گردد.

این شامل گروه سازهای کلاسیک و نیز گروه سازهای ایرانی می شود.

در آموزشگاه گاها بعضی سازها و بعضی کلاس ها خواهان بیشتری دارد و این می تواند به خاطر محبوبیت خود ساز و یا تبحر استاد مورد نظر باشد.

سازهای بادی غربی

ما امروز می خواهیم به معرفی چند ساز و کلاس هایی بپردازیم که از بقیه بیشتر متقاضی داشته اند.

یکی از این موارد پر طرفدار در مورد شیوه نوین آموزشی یک ساز است و دیگری به خاطر خود ساز.

در زیر به معرفی کلاس آموزش گیتار به سبک نوین می پردازیم و در ادامه به دلایل محبوبیت این سبک خواهیم پرداخت.

کلاس گیتار به سبک نوین

یکی از کلاس های محبوب ما کلاس گیتار با متد جدید است که به دلیل سبک جدیدی که توسط یکی از برجسته ترین اساتید تهران ارائه گردیده است متقاضی بسیار زیادی داشته.

در دوره گیتار به سبک جدید که آموزش موسیقی به صورت تلفیقی صورت می گیرد، استاد به آموزش اصولی موسیقی می پردازد و البته جلساتی را بین آنها اختصاص می دهد به علاقه هنرجویان.

 

به این صورت که بنا به علاقه و تمایل هنرجو قطعات و مواردی را انتخاب می نماید و بر اساس آنها آموزش را ادامه می دهد به این صورت هم آموزش اصولی صورت می گیرد و هم به موازات آن هنرجویان می توانند قطعات و آهنگ هایی را که دوست دارند بنوازند بدون اینکه صدمه ای به نوازندگی یا آموزش آنها وارد شود.

ویدئو آموزش گیتار

در حقیقت فرق این کلاس با روش های آموزشی دیگر در این است که استاد خودش قطعات مورد نیاز هنرجو را بر اساس سطح و سن و علاقه او تنظیم می کند تا هنرجو به دنبال قطعات نامناسب از جاهای دیگر نباشد چون قطعاتی که در سطح هنرجو نباشد قطعا برای ادامه نوازندگی زیان آور است.

مزیت دیگر این روش آن است که چون متد و دروس را بر اساس هر فرد طرح ریزی می کنند امکان بی میلی و یا دلزدگی وجود ندارد بر عکس روش های معمول که یک متد خاص را برای هنرجویان پیش می گیرند و همه را با همان یک روش آموزش می دهند ، این روش مختص هر فرد یرنامه ریزی می گردد و این تفاوت اساسی آن با روش های معمول و البته مزیت بزرگ این روش است.

سازدهنی

از سازهای پرطرفدار در آموزشگاه موسیقی هارمونیکا یا سازدهنی را نیز می توان نام برد که به علت کوچکی و قابلیت راحت حمل یکی از سازهایی است که مناسب شرایط این روزه همه ماست.

آموزشگاه موسیقی سازدهنی

به دلیل حس زیبایی که این ساز دارد و صدای دلنشین و خاطره انگیزی که تقریبا همه را مسحور می کند این ساز از سازهای پر طرفداری است که اخیرا گرایش به سمت آن بیشتر شده است.

مزایای فوق و نیز یادگیری آسان این ساز که در دوره سازدهنی فقط با چند ترم می توان آنرا فرا گرفت، باعث گردیده تا اشتیاق برای یادگیری آن روز به روز بیشتر گردد.

پیانو

شاید توضیحی نیاز نداشته باشد که چرا پیانو یکی از پر طرفدارترین سازها نه در ایران بلکه در همه دنیاست.

وسعت صدایی مناسب، زیبایی ، حس عمیق درک موسیقی و…همه همه باعث شده این ساز بسیار خواهان داشته باشد.

گذراندن دوره پیانو هر چند خیلی راحت نیست و ممکن است کوتاه هم نباشد اما شیرینی هایی دارد که همه کسانی که وارد آموزش آن می شوند شاید دیگر نتوانند سازی دیگر را ادامه دهند و حسی که این ساز برای همه دارد سرشار از همه زیبایی هایی است که یک نوازنده به دنبال آن می گردد و تقریبا هر کسی را با هر سطح و درکی قانع میکند.

حتی نوازنده هر سبک یا هر سازی هم باشید از شنیدن صدای آن لذت می برید بدون هیچ سخت گیری یا تعصبی.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *