معرفی و دانلود بهترین موسیقی متن فیلم: پدر خوانده

فراتر از یک فیلم, برندهٔ جایزهٔ اسکار، محصول سال ۱۹۷۲ کمپانی پارامونت که بر اساس رمانی از ماریو پوزو که در سال ۱۹۶۹ نوشته شده تولید شده است. اثری به یادماندنی از فرانسیس فورد کاپولا یک مجموعه کامل از برترین هاست. فیلمی فوق العاده که از دید منتقدان تاریخ سینما  به عنوان برترین آثار تمام دوران سینما شناخته شده  است.

موسیقی متن فیلم پدرخوانده 

در میان انبوه ویژگی های مثبت فیلم پدرخوانده  ، موسیقی متن شاهکار فیلم که اثر نینو روتا ایتالیایی است، یکی از شنیدنی ترین و شیک ترین بخش فیلم است.این موسیقی فوق العاده زیبا، از زمان ساخته شدن در دهه ی هفتاد تا به امروز توسط آهنگسازان بسیاری اجرا شده و نسخه های مختلفی از آن روانه بازار شده است.
لازم به ذکر است که نینو روتا برای این موسیقی نامزد جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شده است.

در ادامه می توانید موسیقی متن اصلی این فیلم را گوش کنید و در صورت تمایل از لینک انتهای همین مطلب آن را دانلود کنید.

[button color=”green” size=”small” link=”https://www.manzome-music.com/wp-content/uploads/2017/10/01-Main-Title-The-Godfather-Waltz.mp3″ icon=”” target=”false”]دانلود موسیقی متن فیلم پدر خوانده[/button]

گوش کردن موسیقی از مهمترین تمرین های فردی برای بالابردن مهارت های یک موسیقی دان است, اگر به آموزش موسیقی علاقه دارید با سری مطالب  موسیقی متن فیلم در سایت آموزشگاه موسیقی منظومه همراه ما باشید.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *