لیست آموزشگاه های موسیقی و مروری بر عملکرد آموزشگاه ها2

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

لیست آموزشگاه های موسیقی و مروری بر عملکرد آموزشگاه ها2

در زیر می توانید با کلیک روی نام هر آموزشگاه موسیقی آدرس ، شماره تماس و سایر اطلاعات تکمیلی را که در مورد هر یک موجود است مشاهده نمایید.

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

لیست آموزشگاه های موسیقی تهران

آموزشگاه موسیقی کیمیا

آموزشگاه موسیقی نسیم صبا

آموزشگاه موسیقی دنیای موسیقی

آموزشگاه موسیقی دنیای موسیقی

آموزشگاه موسیقی ساعد

آموزشگاه موسیقی شهر آشوب

آموزشگاه موسیقی ماهروز

آموزشگاه موسیقی سارین

آموزشگاه موسیقی چکاوک

آموزشگاه موسیقی آوای سبز

آموزشگاه موسیقی زریاب

آموزشگاه موسیقی بهار اندیشه

آموزشگاه موسیقی ندای چنگ

با مروری بر لیست آموزشگاه های موسیقی می توانید آموزشگاه مورد نظر خود را بیابید شایان ذکر است که تحقیق در مورد نحوه تدریس و کیفیت کار آموزشگاه ها با خود شما می باشد و در این پست ها ما فقط به معرفی آموزشگاه ها می پردازیم لذا لازم است قبل از ثبت نام یا کار با هر آموزشگاه موسیقی از نحوه کار و دیگر موارد آن مطمئن شوید.

مروری بر عملکرد آموزشگاه ها

آموزشگاه های موسیقی معمولا در همه زمینه های آموزش فعالیت دارند و تمامی سبک ها ائم از ایرانی یا کلاسیک را در برنامه کار خود قرار می دهند و نیز برای آموزش ساز های مختلف اقدام به ارائه روش و طرح درس می نمایند.

آموزشگاه های معتبر از اساتید موسیقی تحصیلکرده و با صلاحیت تدریس دعوت به همکاری می نمایند و تیمی مجرب از اساتید را در آموزشگاه خود دارند.

تخصص اساتید در رشته و ساز مورد تدریس باعث می گردد که کار اصولی و صحیح پیش رود و استفاده از اساتید کم تجربه یا با سطح پایین در علم موسیقی می تواند بسیار آسیب زننده باشد.

این مورد بیشتر از آن جنبه اهمیت دارد که اساتیدی که در کار خود ماهر نیستند و روش و سبک کار و تدریس را نمی دانند بیشتر باعث سرخوردگی می گردند و به جای آموزش صحیح و اصولی اقدام به کارهای بیهوده و تمرین های نامناسب برای هنرجویان می نمایند.

لذا لازم است قبل از ثبت نام در هر آموزشگاه در مورد رزومه و نیز نحوه تدریس اساتید اطمینان حاصل نمایید و حتی المقدور با استاد مورد نظر در ساز خود قبل از هر چیز حضورا مشاوره داشته باشید و از نحوه تدریس و دیگر موارد آموزشی اطلاع یابید.

تایید صلاحیت اساتید

اساتیدی که در آموزشگاه های موسیقی معتبر فعالیت دارند ضمن دارا بودن موارد فوق بایستی کارت صلاحیت تدریس نیز داشته باشند و این موردی است که لازم است از سوی آموزشگاه ها حتما رعایت گردد چرا که دارا بودن این مورد تاییدی است بر صلاحیت و تخصص استاد مورد در ساز خود که توسط مسئولین در این حوزه ارزیابی گردیه است و فقط به اساتیدی داده می شود که از صلاحیت علمی و عملی کافی برای تدریس برخوردار باشند.

باز هم تاکید می کنیم که با دارا بودن همه موارد فوق باز هم این شما هستید که باید استاد خود را انتخاب نمایید و گاهی شاید نتوانید با برترین اساتید موسیقی هم ارتباط برقرار کنید و این به روحیات خود شما نیز بستگی دارد و لازم است در انتخاب استاد برای خود یا فرزندتان حتما به آن دقت داشته باشید.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *