دانلود نت موسیقی آهنگ مرغ سحر

آموزشگاه موسیقی

دانلود نت موسیقی آهنگ مرغ سحر

آهنگ بسیار زیبا و بسیار خاطره انگیز مرغ سحر که گاها در آموزشگاه موسیقی برای هنرجویان استفاده می گردد از آهنگ های ماندگاری است که برای همه خاطره انگیز است.

نت این آهنگ به طوری ساده تنظیم شده است تا همگان با هر سطحی از نوازندگی بتوانند از نواختن آن بهر ببرند.

دانلود نت موسیقی این آهنگ که با اکثر ساز ها قابل اجرا می باشد را می توانید در زیر داشته باشید و به نواختن آن بپردازید.

دانلود نت موسیقی آهنگ

 

نت مرغ سحر

درباره آهنگ

تصنیف زیبایی که در اینجا نت آن را برای شما قرار داده ایم از آهنگ های بسیار پر مایه و با احساسی است که آهنگسازی آن را مرتضی نی داوود بر عهده داشته است و به حق آهنگی پر احساس و پر شور است که شنیدن آن برای همگان احساسی شگرف به همراه دارد.

شعر این تصنیف زیبا از استاد ملک الشعرای بهار است که به زیبایی با آهنگ عجین شده و احساس آهنگ را منتقل می کند.

برای آن دسته عزیزانی که دوست دارند آکورد آین آهنگ را نیز داشته باشند در ادامه لینک آن را نیز به همراه فایل صوتی آهنگ قرار خواهیم داد که می توانید از آن ها بهره برده یا حتی با دوستان خود و با ساز های مختلف آن را بنوازید.

دانلود نت موسیقی

شما عزیزان و هنرجویان عزیز می توانید با ورود به بخش دانلود نت موسیقی آهنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به نواختن آنها بپردازید.

البته توصیه می کنیم که حتما با نظر استاد خود و حتما با در نظر گرفتن سطح خود به نواختن و انتخاب آهنگ ها بپردازید.

اجرای قطعات

برای هنرجویانی که هنوز به سطح نواختن آهنگ ها نرسیده اند توصیه می کنیم که ابتدا پیش نیاز این آهنگ را انجام دهند و بعد برای نواختن آهنگ ها اقدام نمایند.

نواختن آهنگ یا قطعه را اساتید موسیقی همیشه با احتیاط برای هنرجویان شروع می کنند زیرا همانطور که نواختن آهنگ یا قطعه برای هنرجویان جذاب و دوست داشتنی است می تواند برای نوازندگی نیز مضر باشد از این روست که همیشه در نواختن آهنگ ها باید جانب احتیاط رعایت گردد.

آن دسته از هنرجویانی که زیر نظر استاد به نوازندگی ادامه می دهند باید توصیه کنیم که حتما زیر نظر استاد و طبق برنامه کلاسی پیش روند و طبق برنامه ای که استاد برای آنها دارند حتما همه مراحل به درستی طی خواهد شد و حتما به موقع هم آهنگ و قطعه را خواهند نواخت.

آن دسته از هنرجویانی هم که کلاس نمی روند و خود به تمرین مشغول هستند بایستی که طبق روند و برنامه مشخصی پیش روند تا بتوانند که از نوازندگی قطعات نتیجه خوبی بگیرند.

در آموزشگاه موسیقی نوازندگی و آموزش موسیقی در سطوح مختلف با برنامه و زمانبندی مشخصی پیش می رود و برای همه هنرجویان بر اساس سطح و سن این برنامه ها اعمال می گردد.

در آموزشگاه منظومه برترین آموزشگاه موسیقی یوسف آباد نیز همه اصول در آموزش موسیقی و نوازندگی رعایت می گردد و در آموزش هم علاقه و هم پیش برد روند صحیح مد نظر است تا در نهایت آموزشی استوار بر پایه و موازین صحیح موسیقی داشته باشیم.

 

5/5

۰ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *