دانلود نت موسیقی آهنگ کوچه لر

اخبار دنیای موسیقی

دانلود نت موسیقی آهنگ موسیقی کوچه لر

این بار برای شما عزیزان دانلود نت موسیقی آهنگ زیبای کوچه لر را قرار میدهیم که در آموزشگاه موسیقی توسط اساتید در ساز های مختلف و در رده های مختلف با هنرجویان کار می شود.

شما عزیزان در زیر می توانید دانلود نت موسیقی آهنگ موسیقی این آهنگ را که برای پیانو تنظیم گردیده، داشته باشید.

قسمت 1

دانلود نت موسیقی

قسمت 2

دانلود نت موسیقی

این آهنگ برای پیانو تنظیم گردیده و نوازندگان پیانو یا هنرجویان مبتدی هم می توانند آنرا بنوازند.

 

برای اجرای آن با ساز های دیگر می توانید ملودی تک خطی آنرا بنوازید یعنی فقط خط بالایی را بنوازید و خط پایین را فاکتور بگیرید.

نکاتی برای اجرای صحیح

برای اجرای این آهنگ باید به مواردی توجه کرد ازجمله:

سعی کنید ابتدا نت هایب آنرا بخوانید و بدون ساز اجرا نمایید.

نت خوانی

معمولا نوازندگان قبل از اجرا این کار را انجام می دهند. تا درک درستی از اجرای آن پیدا کنید و سپس زمانبندی آنرا را نیز مروری اجمالی بکنید تا برای اجرای درست ضرب آهنگ آن به مشکل بر نخورید.

تمرین

در مرحله دوم اقدام به نواختن آهنگ نمایید و فقط تلاش کنید تا نت ها را درست اجرا نمایید و قبل از تسلط بر میزان های نخست وارد قسمت های دیگر نشوید و قبل از ورود به بخش های دیگر، حتما بتوانید آنها را درست اجرا نمایید.

به شماره انگشت ها توجه نمایید این قسمت بسیار حائز اهمیت است زیرا که اگر انگشت گذاری درستی داشتاه باشید حتما قدرت مانور بیشتری خواهید داشت.

آموزش پیانو

دقت به شماره انگشت ها

این شماره انگشت ها را اساتید با توجه به موارد زیادی در نظر می گیرند که رعایت آنها باعث می شود که از مشکلات بعدی مانند درد گرفتن انگشتان و … پیشگیری کرد.

دقت به علامت ها

همچنین به خطوط اتصالی که در جاهایی از قطعه نوشته شده نیز دقت نمایید و سعی کنید که آنها را درست اجرا نمایید که تاثیر زیادی در زیبایی قطعه ایفا می کنند. و کلا رعایت موارد اینچنینی که در قطعات نوشته می شود بسیار حائز اهمیت می باشد.

بعد از اینکه توانستید قطعه را اجرا نمایید سعی کنید که چندین بار و با اجراهای متعدد بتوانید اجرایی پیوسته داشته باشید که در نهایت پیوستگی اجرا ، حس خوبی را به شنونده القائ می کند و قطعاتی که پیوسته اجرا نمی گردد هر چند که درست هم اجرا شود باز هم نمی تواند حس آهنگ را به خوبی انتقال دهد.

اجرای چنین آهنگ هایی که هم آشنا به گوش باشد و هم خاطره انگیز از جهات زیادی حائز اهمیت می باشد. چرا که هنرجویان با اجرای آنها هم انگیزه خوبی می گیرند و هم وقت بیشتری برای تمرین آن می گذارند.

از جهتی هم به دلیل شنیده شدن زیاد اکثرا به خوبی می توانند از پس آن بر آیند از این رو در آموزشگاه موسیقی و در کلاس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند البته کار کردن چنین قطعاتی نیز باید توسط استاد و در جاهای برنامه ریزی شده باشد که به نوازندگی آسیب نزند. و شما عزیزا ن برای اجرای چنین قطعاتی حتما با استاد خود مشورت نمایید تا قطعات مناسب برای سطح شما را معرفی کنند چونکه اجرای قطعات پیچیده تر برای نوازندگی شما زیان بار است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *