دانلود نت موسیقی آهنگ جاده یکطرفه مرتضی پاشایی

فایل صوتی

دانلود نت موسیقی آهنگ جاده یکطرفه مرتضی پاشایی

بنا به درخواست های عده زیادی از مخاطبان عزیز و هنرجویان آموزشگاه موسیقی این بار ملودی زیبای جاده یکرفه از مرتضی پاشایی را قرار دادیم.

تنظیم نت موسیقی جاده یکطرفه

چون تنظیم اصلی خود قطعه برای هنرجویان اندکی دشوار است ما در این پست تنظیم ساده تری را برای شما قرار دادیم تا همه بتوانند با اندکی تمرین آن را بنوازند.

تنظیم این نت زیر از استاد پوریا نایب زاده می باشد و سعی شده تنظیم آن به گونه ای باشد که برای همه نوازنده های اکثر ساز ها و با هر سطح توانایی قابل اجرا باشد.

در زیر شما عزیزان می توانید دانلود نت موسیقی این قطعه زیبا را داشته باشید.

دانلود نت موسیقی جاده یکطرفه

دانلود نت موسیقی جاده یکطرفه

 

برای نواختن قطعه به موارد زیر توجه کنید

این قطعه محبوب و معروف برای شما عزیزان در گام لا مینور تنظیم شده که یکی از ساده ترین و محبوب ترین گام ها می باشد.

به دلیل روان بودن ملودی، از این تنظیم می توان برای تمام ساز ها از جمله ویولن، پیانو، گیتار، فلوت، سازدهنی و … استفاده کرد.

مستطیل های سیاه که از خط چهارم حامل به سمت پایین رسم شده اند سکوت گرد می باشند. سکوت گرد شامل چهار ضرب سکوت می باشد.

تمپوی این قطعه را می توانید بین صد تا صد و بیست در نظر بگیرید.

سعی کنید ابتدا نت های قطعه را با ضرب پا و بدون ساز اجرا نمایید و در مرحله بعد روی ساز به تمرین آن بپردازید.

سعی کنید که ضرب قطعه و میزان نت های چنگ و سیاه را به درستی اجرا نمایید تا بتوانید به راحتی قطعه را بنوازید.

آیا اجرای قطعات پاپ مفید است؟

معمولا در کلاس های آموزش گیتار هنرجویان آموزشگاه موسیقی پس از یک ترم موسیقی کار کردن قادر به اجرای قطعات زیادی از این دست می باشند. که اساتید با در نظر گرفتن علاقه و استعداد هنرجویان اقدام به آموزش چنین قطعاتی می نمایند. و یا شما می توانید با دانلود نت موسیقی آنها اقدام به نواختنشان کنید.

اجرای قطعات پاپ از این لحاظ مفید است که چون به گوش هنرجویان آشناست آنها می توانند با قطعات ارتباط بهتری برقرار نمایند و با توجه به اینکه این قطعات را بارها شنیده اند حتما با حس بهتری هم قطعات از آب در می آیند.

شما عزیزان نیز می توانید با ارتباط با ما آهنگ های مد نظر خود را که دوست دارید عنوان کنید تا با تنظیم های ساده و یا پیشرفته در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

توجه داشته باشید که هر قطعه را که می خواهید بنوازید حتما در سطح شما باشد و نواختن قطعات دشوارتر که اجرای آن برای شما سخت باشد اصلا برای نوازندگی شما مفید نیست و می تواند حتی به نوازندگی شما لطمه بزند. پس حتما سعی کنید با مشورت استاد خود قطعات خارج از کلاس را بنوازید و حتما برای نواختن آن از استاد خود کمک بگیرید. در کنار قطعات حتما تمرین های کلاسی خود را نیز انجام دهید و توجه داشته باشید که درس های کلاسی شما همیشه در اولویت است و با تمرین آنهاست که شما قادر خواهید بود قطعات مختلف را بنوازید.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *