برنامه تالار وحدت برای مهرماه 95-اخبار موسیقی

تالار وحدت برای علاقمندان به موسیقی مهرماه متنوعی را تدارک دیده است . در اولین ماه فصل پاییز تالار وحدت میزبان اساتید و هنرمندان بزرگ موسیقی سنتی کشور است.

برنامه های پاییز تالار وحدت روز 3 / 7 / 1395 با اجرای ” علیرضا قربانی”  آغاز کننده این فصل جدید خواهد بود . در این اجرا علیرضا قربانی  چند قطعه جدید از ساخته های ” مهیار علیزاده ” را به همراه قطعات آلبوم حریق خزان  اجرا می نماید. کنسرت علیرضا قربانی به مدت پنج روز در روزهای سوم، چهارم و پنجم  مهرماه راس ساعت 18:15 بعد از ظهر و روزهای هفتم و هشتم مهرماه در ساعت 21 شب در تالار وحدت برگزار می گردد .

همزمان با اجرای علیرضا قربانی ،  گروه موسیقی « لیان » در روزهای 4 و 5 مهرماه با اجرای ” محسن شریفیان ” به همراه گروهش قطعاتی از آلبوم « دینگومارو » را با خوانندگی ” آکا صفوی ” راس ساعت 21 شب علاقمندان به موسیقی را در تالار وحد همراهی می نماییند .

در ادامه برنامه های آتی تالار وحدت، در روزهای 9، 10 و 11 مهرماه راس ساعت 21:30 به مدت سه شب میزبان نمایش موزیکال « اشک ها و لبخند ها » ( اثری از آنسامبل اپرای تهران ) به سرپرستی ” هادی قضات ” خواهد بود .

همچنین در روزهای 10، 11 و 12 مهر تالار وحدت برنامه ای خاصاختصاص داده است به رده سنی کودکان ، گروه موسیقی کودکان « ایران زمین » به سرپرستی ” سودابه سالم ” در روزهای دهم و یازدهم ساعت 17 عصر و روز دوازدهم ساعت 15 عصر به اجرا می پردازند.

گروه موسیقی « پارس » با سرپرستی ناصر نظر در روزهای 15 ، 16، 17، 18 مهرماه راس ساعت 17 در تالار وحدت میزبان علاقمندان موسیقی خواهند بود و کنسرت خود را ارائه می نمایند .

گروه موسیقی  « قمر » با سرپرستی ” نوید دهقان ” و خوانندگی ” امیر محمد تفتی ” در روزهای  17 و 18 مهرماه راس ساعت 21:30 شب کنسرت خود را در تالار وحدت اجرا می نمایند . در اعلام برنامه های این گروه آمده است که اجرای آنان همراه با  معرفی سازهای کوبه ای جدید خواهد بود .

همچنین گروه « سرو آزاد » با اجرای کنسرتی یک شبه  در تالار وحدت میزبان علاقمندان خود می باشند. گروه « سرو آزاد » با سرپرستی ” مجید درخشانی ” و خوانندگی ” وحید تاج ” در روز نوزدهم مهرماه راس ساعت 21:30 به اجرا می پردازد.

روزهای 23، 243 و 25 مهرماه نیز  گروه کر فیلارمونیک با رهبری ” علیرضا شفقی نژاد ” در ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرای خود را برای علاقمندان ارائه می نماییند

در ادامه در روزهای 26 و 27 مهرماه نیز گروه  « خنیا » با سرپرستی ” پری ملکی ” راس  ساعت 21:30 میزبان علاقمندان خودمی باشد .

در پایانمهر ماه نیز ” بیژن کامکار ” با کنسرت دف و نی  به تالار وحدت می آید. در این کنسرت که بیژن کامکار خواننده آن می باشد ، سازهایی نظیر نی ، دف و سازهای کوبه ای آواز وی را همراهی می کنند. این کنسرت روزهای 29 و 30 مهرماه راس ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می گردد .

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *