تخفیف ویژه ثبت نام کلاس ارکستر و کر

کلاس های گروه نوازی و همنوازی و کر

  26 الی 28/ ۵ / ۹۵
برای استفاده از ثبت نام ویژه ی کلاس های ارکستر و کر آموزشگاه منظومه می توانید در روزهای 26– 27– 28 مرداد ماه ۹۵ از ساعات ۱۱:۰۰صبح الی ۲۲:۰۰ شب به دفتر آموزشکاه منظومه مراجعه و از تخفیف استثنایی 20% درصدی بهره مند شوید.

 

***تا انتهای تابستان با استفاده از تخفیف  اینترنتی از 2 تخفیف به صورت همزمان بهره مند خواهید شوید . ***

__قابل توجه هنرجویان و علاقمندان به موسیقی و کلاس هاس ارکستر و کلاس های کر می رسانیم آموزشگاه منظومه علاوه بر تخفیف دوره تابستانه کلی خود ؛ 20% تخفیف آگهی اینترنتی برای دور اول ثبت نام شما ارائه می نمایید ، کافی است با یک تماس ساده و دریافت یک کد چهار رقمی و مراجعه در موعد مقرر از این تخفیف استثنایی بهره مند شوید .

 

شرایط شرکت در دوره کلاس کر و کلاس گروه نوازی :

  • __  علاقمندان به شرکت در کلاس های کر می بایست آشنایی ابتدایی با نت خوانی  را داشته باشند .
  • __ علاقمندان به شرکت در کلاس های گروه نوازی می بایست حداقل در سطح مبتدی توانایی نواختن ساز را دارا باشند .* کلاس ها کر و گروه نوازی روزهای پنجشنبه در ساعات 14:00 الی 17:00 به رهبری و سرپرستی استادان علی فرین کیا و فرید رشیدی برگذار می شوند.

 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و آشنایی با  سایر  دوره های آموزش موسیقی با شماره تلفن های :
۸۸۷۱۵۵۴۲ – ۸۸۷۱۵۳۴۰
تماس حاصل فرمایید . آموزشگاه منظومه هر روزه به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعات ۱۱:۰۰ صبح الی ۲۲:۰۰ شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد .

 

آشنایی با  ارکستر:

ارکستر یک گروه موسیقیایی است که متشکل شده از بک گروه از نوازندگان و سازهایی که همزمان باهم قطعات موسیقی را اجرا می نمایند. ارکستر ها خود به انواع متنوعی نظیر : __  ارکستر ملی ، __ ارمستر مجلسی ، __ ارکستر سمفونی ، و …تقسیم می شوند، دسته بندی و نام گذاری انواع ارکستر ها معمولا بر اساس نوع چیدمان ساز ها و  تعداد نوازندگان می باشد و همچنین قطعات اجرایی .

ارکستر سمفونی، بزرگترین نوع ارکستر ها می باشد که در چیدمان آن از تمامی گروه‌های سازی به کار گرفته شده است .  و تمام ساز های موسیقی غربی در آن به اجرا می پردازند .

نمونه  کوچک تر ارکسترها که علاوه بر تفاوت در تعداد و تنوع ساز ها _ نسبت به ارکستر سمفونی _ تفاوت در قطعات اجرایی نیز دارند با نام  ارکستر مجلسی نامیده می‌شوند. به تعبیری دیگر ارکستر مجلسی ، ارکستری می باشد که  در چیدمان آن از خانواده سازهای کوبه ای ، زهی ، کلید دار و بادی یک  نماینده حضور داشته باشد .

ارکستر آموزشگاه منظومه از نوع ارکستر های مجلسی می باشد.

 

 آشنایی با کر و گروه هم سرایی :
هم سرایی و کر هر دو اصطلاحاتی می باشند که برای نام گذاری یک گروه موسیقیایی متشکل از خوانندگان و هم سرایانی با تنوع صوتی گسترده که به صورت گروهی به اجرای  قطعات آوازی می پردازند .  ( اصطلاح کر در یک معنیبرای توصیف گروه های وابسته به کلیسا بکار می رفته است )ئاما در اصل این واژه اصطلاحی است برای توصیف زیر مجموعه ای از اجرا های دسته جمعی آوازی .
به قطعاتی که برای اجرای این گروه آوازی نوشته می شوند نیز موسیقی کرال گفته می شود .

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *