تخفیف ویژه ثبت نام کلاس های موسیقی

تخفیف ویژه آموزش موسیقی

تخفیف ویژه ثبت نام برای کلاس های سازدهنی

 

  16 الی 18 / 5 / 95
برای استفاده از بسته تخفیف ویژه ی ثبت نام کلاس های آموزش سازدهنی می توانید با مراجعه حضوری به آموزشگاه در روزهای 16 – 17 – 18 مرداد ماه 95 از ساعات 11:00 صبح شنبه 16 / 5 / 95 تا پایان ساعت 22:00 روز دو شنبه 18 / 5 / 95 از 25 % در صد تخفیف ثبت نام کلاس ها و %5 الی 10% تخفیف خرید سازدهنی بهره مند شوید.

* توجه با استفاده از این بسته تخفیفی ویژه از دو تخفیف بهره مند خواهید شد. * توجه

 

ثبت نام ویژه دوره آموزش موسیقی

شرایط و ضوابط شرکت در دوره های کلاس سازدهنی همراه با تخفیف ویژه به شرح زیر می باشد:

 

  • __ 25% درصد تخفیف ویژه ثبت نام  دوره 3 ماهه ( 12 جلسه کلاس – با امکان استفاده از یک جلسه غیبت موجه  ) به همراه 10 % تخفیف خرید ساز سازهنی.__  15% درصد تخفیف ویژه ثبت نام دوره 2 ماهه ( 8 جلسه کلاس – بدون امکان استفاده از غیبت موجه )  به همراه 5% درصد تخفیف خرید ساز سازدهنی.
  • __  همه ی کلاس ها به صورت خصوصی برگزار خواهند شد و مدت زمان هر جلسه 30 دقیقه تمام می باشد.
  • __  کلاس های عادی هفته ای یک جلسه می باشند.__  کلاس های فشرده هفته ای 3 تا 2 جلسه می باشند.
  • __ کلاس ها در روزهای شنبه – دوشنبه – چهارشنبه – پنج شنبه تشکیل خواهند شد.

 

* قابل توجه علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی کلاس های سازدهنی آموزشگاه منظومه می رسانیم تخفیف قید شده علاوه بر تخفیف دوره تابستانه کلی آموزشگاه می باشد و مراجعین  برای ثبت نام در کلاس های سازدهنی در مدت زمان قید شده از دو بسته تخفیفی ویژه بهرمند خواهند شد

برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره های آموزشی و همچنین تخفیفات ویژه می توانید با شماره های :
88715542 – 88715340
هر روزه به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعات 11:00 صبح الی 22:00 شب با دفتر آموزشگاه منظومه تماس حاصل نماید.

 

آشنایی با سازدهنی :

هارمونیکا سازی از خانواده سازهای بادی زبانه آزاد می باشد و با سازهایی چون ملودیکا ، کنسرتینا ، آکاردئون از یک خانواده می باشند.

هرجویانی که مایل هستند ساز سازدهنی را به عنوان ساز تخصصی خود بر گزینند می بایست بدانند که این ساز شامل سه نوع عمده می باشد.
این سه نوع اصلی عبارتند از :
1_
ترمولو  Tremolo
2_ دیاتونیک  Diatonic
3_ کروماتیک  Chromatic

 

سازدهنی ترمولو  Tremolo Harmonica

بارز ترین ویژگی ظاهری این مدل سازدهنی دو ردیفه بودن سوراخ های آن می باشد. این مدل سازدهنی بر اساس گام دیاتونیک Diatonic Scale کوک می شود و فقط قابلیت نواختن نت های گام دیاتونیک در دارا می باشد.

در سازدهنی ترمولو هر سوراخ سازدهنی تنها با عمل دمیدن هوا یا مکش هوا صدا تولید می کند و اگر نوازنده هر جفت سوراخی را که بر روی هم قرار دارند  به صورت همزمان بنوازد ، ارتعاش همزمان تیغه های فلزی این دو سوراخ صدای دوگانه و لرزان تولید می کند که با عنوان Tremolo Effect از آن یاد می شود.

 

سازدهنی دیاتونیک Diatonic Harmonica

این مدل سازدهنی قدیمی ترین نوع سازدهنی می باشد و در حقیقت اولین نوع ای از سازدهنی بود که ساخته شده است.

ساز دهنی دیاتونیک مشابه ساز دهنی ترمولو بر اساس گام دیاتونیک کوک می شود اما  بر خلاف آن ، سوراخ هایی دو ردیفه ندارد و هر سوراخ سازدهنی هم با عمل دمش و هم با مکش به صدا در می آید .

 

سازدهنی کروماتیک Chromatic Harmonica

اولین بار در 1918 به تولید رسیده است و گران ترین و کامل ترین نوع سازدهنی به شمار می آید .  این مدل ساز دهنی هم مشابه ساز دهنی های دیاتونیک دارای سوراخ هایی یک ردیفه می باشند. که هر سوراخ  هم با دمش  و هم با مکش به صدا در می آید .
مهمترین ویژگی سازدهنی کروماتیک وجود اسلاید می باشد : اسلاید تیغه ای فلزی و دراز است که حدودا برابر با طول بدنه سازدهنی است که در پشت قطعه دهنی  Mouthpiece سازدهنی قرار می گیرد .

یک انتهای این تیغه فلزی که حالت گرد و برجسته دارد شستی  نامیده می شود که معمولا در سمت راست سازدهنی (سمت نزدیک به اکتاو بالاتر) قرار دارد. وقتی نوازنده انگشتش را بر روی این شستی قرار دهد و آن را به سمت مخالف فشار دهد ، نت حاصل از تمام سوراخ های سازدهنی نیم پرده بالا تر می روند (مثلا نت C به نت #C و نت D به نت #D تبدیل می شود) . به این ترتیب نوازنده قادر است تمامی فواصل نیم پرده ای مورد نظرش را بدون نیاز به دانستن تکنیک خاصی مانند بندینگ (Bending) و صرفا با فشار دادن شستی سازدهنی به طرف داخل اجرا نماید .

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *