کلاس های آموزش گیتار الکتریک در آموزشگاه منظومه

برگذاری دوره ها و کلاس های گیتار الکتریک در آموزشگاه موسیقی

اطلاعیه برگذاری کلاس ها و دوره آموزش گیتار الکتریک در آموزشگاه منظومه ، قابل توجه علاقمندان به آموختن گیتار الکتریک و هنرجویان آموزشگاه منظومه می رسانیم ثبت نام دوره های ویژه گیتار الکتریک در آموزشگاه منظومه با ظرفیت محدود آغاز شد .

 

کلاس های دوره مهرماه آموزش گیتار الکتریک هر هفته در روزهای پنج شنبه  ( مابین ساعات 12:00 الی 20:00) برای رده سنی نوجوان – جوان – بزرگسال برگذار می شود .

 

شرایط شرکت در دوره های کلاس گیتار الکتریک :

  • __ ثبت نام در دوره آموزش گیتار الکتریک برای علاقمندان بدون محدودیت سنی خواهد بود .
  • __ علاقمندان به گزراندن دوره گیتار الکتریک الزامی به آشنایی با ساز گیتار یا گزراندن دوره گیتار عمومی را ندارند .
  • __آموزش ارائه شده در کلاس ها گیتار الکتریک در سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای دسته بندی می شوند که بر اساس نظر استاد و مدرس از نتیجه تعیین  سطح مهارت و اجرا هنرجو هر سطح تعیین خواهد شد .
  • __ دوره های  ۳ ماهه  گیتار الکتریک ( ۱۲ جلسه کلاس – با امکان استفاده از یک جلسه غیبت موجه  ) .
  • __ دوره های ۲ ماهه گیتار الکتریک ( ۸ جلسه کلاس – بدون امکان استفاده از غیبت ) .
  • __ زمان هر جلسه کلاس سی دقیقه می باشد که به صورت یک تک جلسه خصوصی و یک بار در هفته برگذار می گردد .
  • __ کلاس آموزش گیتار الکتریک در روز پنج شنبه 12:00 الی 20:00 دایر خواهد بود .

 

آشنایی مختصر با مدرس دوره آموزش گیتار الکتریک جناب استاد آریو حجتی :

 

استاد آریو حجتی مدرس گیتار الکتریک در آموزشگاه موسیقی منظومه می باشند استاد حجتی از فارغ التحصیلان رشته موسیقی و در ساز تخصصی گیتار الکتریک می باشند از جنبه های مثبت کلاس ایشان تدریس در سبک های تخصصی است که روی گیتار الکتریک اجرا می گردد که استاد با روش طرح ریزی شده ای که برای آموزش این سبک دارند آموزش در کلاس گیتار الکتریک را بسیار آسان نموده اند.
همکاری به عنوان نوازنده و آهنگ ساز با گروه های مختلف موسیقی و برگزاری کنسرت های متعدد در داخل و خارج را نیز در کارنامه خود دارند.

 

 

* قابل توجه علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی گیتار الکتریک آموزشگاه منظومه : علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از سایر دوره های آموزشی  هر روزه _ به جز روزهای جمعه یا تعطیلات رسمی _  با شماره  های :

۸۸۷۱۵۵۴۲ – ۸۸۷۱۵۳۴۰

تماس حاصل فرمایند . دفتر  آموزشگاه موسیقی منظومه همه روزه از ساعات 12:00 صبح الی 22:00 شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد .

 

 

آشنایی با گیتار الکتریک :

گیتار الکتریک را بی شک می توان یکی از بزرگترین دستاورد ها و پیشرفت های موسیقی در قرن 20 میلادی دانست .این ساز از 1930 و بر اساس یک ایده ساده _ تقویت صدای گیتار آکوستیک در همنوازی با ساز هایی نظیر درامز و بیس و .. _ رخ داد و از آن همان زمان تا کنون انقلابی در زمینه صدا و تکنولوژی را در موسیقی معاصر رقم زد . انقلابی که این ساز را تبدیل نمود به یکی از پرکاربردترین ساز ها با قابلیت اجرای گسترده _ در سبک‌ هایی نظیر راک، متال، بلوز، پاپ، جاز و هیپ هاپ _ او ساز اصلی اجرایی در سبک های در  راک، متال و بلوز .

گیتار الکتریک و آکوستیک دارای شباهت ها و تفاوت هایی بسیاری با یکدگر هستند . اما عمده ترین تفاوت آن ها در وجود یک pickup مغناطیسی می باشد که وظیفه تشدید و تغییر صوت حاصل از لرزش سیم ها را به عهده دارد.

در آموزشگاه منظومه هم دوره های تخصصی گیتار الکتریک و هم گیتار آکوستیک برگزار می گردد.

5/5

۳ پاسخ

  1. سلام. از دیدن کلیپی که گذاشته بودین بسیار لذت بردم. مشتاق شدم که من هم در حوضه موسیقی شروع به کار کنم. ممنونم.
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *