ویدیو کلاس آواز آموزشگاه موسیقی منظومه

کلاس های آموزش آواز در آموزشگاه منظومه در سبک های مختلف پاپ ، کلاسیک ، و سنتی تشکیل می شود که هر یک از سبک ها در سطوح مبتدی ، متوسط و پیشرفته در روز های هفته ارائه می گردد.

در ابتدا باید علاقه هنرآموز بررسی شود و اینکه به کدامیک از سبک ها علاقه یا گرایش بیشتری دارد که در این زمینه می توانید از مشاورین اموزشگاه کمک بگیرید. و بعد از اینکه سبک مشخص شد با تعیین سطح اولیه وارد کلاس های تخصصی می شویم که در زیر توضیحات هر کدام از سبک ها را خواهیم داشت .

ویدئو آموزش آواز

آواز پاپ

آموزش گیتار

کلاس آموزش آواز پاپ در آموزشگاه منظومه توسط استاد محسن فیروزفام (خواننده رسمی سازمان صدا و سیما) تدریس می گردد . استاد محسن فیروزفام با سابقه چندین ساله در امر آموزش آواز و همچنین با داشتن تجربه تدریس در زمینه کلاس های گیتار و آهنگسازی (از جمله ساختن آهنگ های متعدد برای سازمان صدا و سیما و آهنگ های متعدد برای خوانندگان پاپ در سراسر کشور) و همچنین تخصص در تربیت نوازندگان و خوانندگان جوان با سبکی نوین در آموزشگاه در روزهای یکشنبه به تدریس در این مقوله مشغولند . آموزشگاه در دوره های دو ماهه و سه ماهه ثبت نام به عمل می آورد که در این دوره ها استاد با توجه به سطح هنر جویان و سنی که شروع به کار می کنند اقدام به گرفتن تعیین سطح اولیه می نماید و در ادامه بر این اساس برنامه ریزی برای آموزش صورت می گیرد . و استاد با بهره گیری از پیانو (هم برای آموزش صحیح و اصولی تر و هم برای جذابیت بیشتر برای هنر آموزان) کلاس را پیش می برند.

 

آواز سنتی

1

کلاس آموزش آواز سنتی در آموزشگاه توسط اساتید  آقای ساور و خانم  مهر آذر صورت می گیرد .

استاد ساور دارای مجوز خوانندگی از اداره کل تولید موسیقی و سرود صدا و سیما و همچنین دارای مجوز اجرای کنسرت در تالارهای کشور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز دارای مجوز تدریس از خانه موسیقی ایران و دارای مجوز تدریس آواز از حوزه هنری استان گلستان می باشند که در روز های سه شنبه در آموزشگاه مشغول به تدریس هستند.

و خانم مهر آذر مدرس آواز اصیل ایرانی با بیست سال سابقه تدریس حرفه ای می باشد و نیز هنر آموخته آواز « ردیف محمود کریمی » نزد سرکار خانم پریسا هستند که ایشان در روز های دوشنبه در آموزشگاه حضور دارند.

 

آواز کلاسیک

مدرس آواز

این سبک آواز در آموزشگاه توسط استاد فرید رشیدی آموزش داده می شود .

استاد فرید رشیدی دارای مدرک کارشناسی موسیقی و همچنین دارای کارت صلاحیت تدریس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و همچنین از موسسین موسسه فرهنگی هنری هم آوای ترانه.

ایشان علاوه بر تدریس آواز کلاسیک به تدریس مبانی موسیقی و آهنگسازی نیز می پردازند. و به همین خاطر و نیز به علت تجربه طولانی ایشان در زمینه گیتار و پیانو به صورت کاملا  کلاسیک و اصولیدر تدریس این سبک عمل می کنند. که سعی خواهد شد ویدئو های کلاس آواز ایشان را در مطالب بعدی ر اختیار عزیزان قرار دهیم.

 

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *