کلاس آموزش کیبورد

یادگیری پیانو با ارگ

در کلاس آموزش کیبورد آموزشگاه موسیقی منظومه اقدام به برگزاری دوره های نموده است که در ادامه به آن می پردازیم همانطور که می دانید کیبورد یکی از سازهای بسیار جذاب و خاص است که علاوه بر نوازندگی کارهایی چون آهنگسازی و … را هم با آن می توانید انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این کلاس بیشتر بدانیم.

کیبورد

کیبورد که بسیار آن را به نام ارگ شاید بشناسند یکی از سازدهای الکترونیکی محسوب می شود که تولید صدا در آن نتیجه حرکت کلید هایی است که برای نت خاصی طراحی شده اند و با فشردن هر یک ، نت مورد نظر از طریق یک بلندگو به صدا در می آید.

کیبورد این قابلیت را دارا است که صدای سازهای مختلف را بنوازد هر چند که این صداها شاید خیلی مانند خود ساز نباشند ولی می توان رنگ های صدایی مختلف را با آن ایجاد کرد که خود سبب ایجاد صدای خاص تر می گردد.

از سویی کیبورد قابلیت افکت گذاری روی صدا هارا دارا است و این قابلیت هم بر جذابیت بیشتر آن افزوده است.

حتی می توانید به کیبورد خود یک میکروفون وصل کنید و صدای خود را هم در کنار نوازندگی داشته باشید.

کلاس آموزش کیبورد

در کلاس آموزش کیبورد ما تمامی تکنیک های خاص نوازندگی این ساز را به همراه آموزش ریتم های مختلف در نظر گرفته ایم.

در کلاس کیبورد هم اصول اساسی آموزش موسیقی تدریس می گردد و هم اصول نوازندگی خاص کیبورد به همین جهت در پایان دوره قادر خواهید بود هم خود آهنگ های مختلف را بنوازید و هم ریتم های مختلف را با صدا های مختلف همراهی نمایید.

یکی از ویژگی های خاصی که در این کلاس ها لحاظ کرده ایم ، تکنیک های نوازندگی است و این ها همان مواردی است که باعث می شود تنها به نواختن ساده قطعات و آهنگ های بسنده نکنیم.

نواختن قطعات با تکنیک های مختلف باعث جذابیت بیشتر شده و تفاوت اصلی این ساز با سازهای دیگر است.

از مورا دمهمی که در کلاس ها آموزش داده می شود یادهی آکورد های مختلف روی ساز است و این همان قابلیتی است که باعث می گردد هم بتوانید آهنگ های مختلف را اجرا نمایید و هم بتوانید روی سازتان بخوانید و در واقع شناخت آکورد ها به شما کمک خواهد کرد که یک نوانزده کیبورد حرفه ای باشید چرا که قسمت خاص کیبورد همین قابلیت اجرای آکرود های مختلف چند صدایی است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *