آموزش سنتور

آموزش سنتور آموزشگاه منظومه

کلاس سنتور و آموزش سنتور بخش مهمی از دوره های آموزشگاه موسیقی منظومه را تشکیل می دهد و ما برای آن برنامه هایی ویژه در نظر گرفته ایم این برنامه های در غالب کلاس های خصوصی در سطوح مختلف و همچنین آموزش برای سنین مختلف برنامه ریزی و طراحی شده است که در زیر بخشی از این برنامه ها و موضوعات اصلی آن را بیان خواهیم کرد.

آموزش سنتور

سنتور همانطور که می دانید از سازهای اصیل ایرانی و از دسته سازهای زهی کوبشی است.

این ساز با قابلیت خاصی که در اجرای همزمان نت ها دارد ویژگی خاصی برای اجرا در اختیار نوزانده قرار می دهد.

از سویی هم طنینن زیبای آن باعث جذابیت بیشتر آن گردیده است.

آموزش سنتور اما مبحثی تخصصی است معمولا آموزش آن از گذشته و سینه به سینه منتقل شده است و مانند همه سازیهای ایرانی و موسیقی سنتی طبیعی است که اشکالاتی هم همیشه در انتقال مطالب وجود داشته است.

اما امروزه با پیشرفت های نوین آموزش در حیطه های مختلف شاید به روال گذشته عمل کردن اندکی غیر تخصصی به نظر برسد بنابراین ما سعی کرده ایم آموزش این ساز را اندکی آکادمیک تر گردانیم.

در گام نخست ما برنامه مدونی برای آموزش طراحی کرده ایم که در آن تمامی مواردی که برای یک نوازنده حرفه ای شدن نیاز است گنجانده شده است.

در گام بعد ما آموزش این ساز را برای کودکان و بزگسالان با دو روش متفاوت در پیش می گیریم چرا که علایق هر سنی متفاوت است و عدم توجه به آن ها باعث سرخوردگی از موسیقی می گردد شاید بسیار دیده باشید که کودکان سازی را با اشتیاق آغاز می کنند ولی در ادامهی پیشرفت نمی کنند و شاید با بی میلی ساز را رها می کنند.

این موضوع به نوع ارائه مطلب برمی گردد و ما معتقدیم اگر شیوه ای درست برای آموزش به سنین مختلف وجو داشته باشد همگی در هر سنی و با هر شرایطی می توانند این ساز را راحتی و با علاقه بیاموزند.

ویژگی های کلاس سنتور در آموزشگاه منظومه

  • ارائه شیوه نوین و آکادمیک آموزشی برای سنتور
  • برنامه خاص آموزشی و طراحی آن برای دوره های مختلف
  • آموزش کاملا خصوصی و تک نفره
  • ارائه شیوه های متناسب با سنین مختلف برای افزایش علاقمندی و اثر بخشی
  • کمک از اساتید مجرب و با حوصله
  • آموزش صفر تا صد نوازندگی سنتور
  • دوره های ویژه و خاص
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *