آکورد ر مینور Dm

آکورد Dm

با شما هستیم در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه با ادامه آموزش گیتار از مبتدی و این بار قصد داریم آکورد ر مینور Dm را برای شما عزیزان آموزش دهیم در ضمن می توانید با دنبال کردن آموزش های گیتار دیگر آکورد هایی که روی این ساز اجرا می شود را بیاموزید این آموزش ها هم شامل آموزش های مبتدی تا پیشرفته و هم شامل نکاتی برای نوازندگی خاص گیتار می باشد.

آکورد ر مینور Dm

یکی دیگر از آکورد هایی که روی سر دسته گیتار اجرا می گردد و به راحتی می توانید روی اجرای آن تبحر پیدا کنید آکورد ر مینور است این آکورد تشکیل شده است از نت های ( ر ) ، ( فا ) و ( لا ) که با یکدیگر تشکیل آکورد ر مینور Dm را می دهند.

این آکورد با همان شماره انگشت هایی که در زیر مشاهده می نمایید به راحتی قابل اجرا است و بهتر است که با همین انگشت ها این آکورد را اجرا نمایید چرا که هم ساده تر می توان ان را اجرا نمود و هم دسترسی انگشتان روی گیتار اینگونه بهتر صورت می گیرد.

برای اجرای آکورد های مختلف روی گیتار باید با شماره انگشت هایی که مشخص شده است در ایتدا جای درست آن را پیدا کنید و سپس با تمرین و تکرار زیاد بتوانید به گونه ای روی اجرای آن تبحر یابید که هیچ گونه صدای اضافی از سیم ها به گوش نرسد و انگشتانتان سیم های دیگر را لمس نکند در این صورت اصطلاحا از سیم ها صدای گز زدن به گوش می رسد که برایا جرای درست مشکل ایجاد می کند.

بهتر است که تا روی آکورد ها تسلط کافی پیدا نکرده اید به سراغ اجرای آهنگ یا قطعه نروید تا هم اجرای درست و اصولی را بیاموزید و هم طریقه درست آکورد گرفتن را یاد بگیرید و در اجرای آن ها تسلط کافی را پیدا کنید.

آکورد Dm

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *