چقدر طول میکشد تا خواننده شویم ؟

طول دوره آواز چقدره

بسیاری از علاقمندانی که به آموزشگاه موسیقی ما مراجعه می کنند و برای دوره و کلاس آواز متقاضی هستند معمولا این سوال را دارند که چقدر طول میکشد تا خواننده شویم امروز قصد داریم اندکی راجع به این موضوع بیشتر بدانیم و در مورد طول دوره های آواز و همچنین مواردی که در این دوره مهم هستند بیشتر صحبت کنیم پس در ادامه با ما باشید برای آن دسته علاقمندان به سبک های مختلف آواز باید بگوییم که علاوه بر دوره های معمول که در آموزشگاه برای آواز داشتیم یعنی سبک ها آواز پاپ ، ایرانی و کلاسیک اخیرا ما دوره های خاص برای سبک های جز ، بلوز و … هم زیر نظر اساتید دانش آموخته موسیقی راه اندازی نموده ایم.

چقدر طول میکشد تا خواننده شویم ؟

قبل از هر چیز بایستی به این موضوع بپردازیم که هیچ دو شخصی به لحاظ صدایی و اصولی که برای آواز مورد اهمیت است یکسان نیستند و همین موضوع باعث می گردد تا طول دوره ها برای افراد مختلف یکسان نباشد از سویی هم میزان تمرین و روش های تدریس بسیار متفاوت هستند و این موضوع نیز خود مزید بر علت می گردد تا طول دوره مشخصی را نتوان به طور کلی لحاظ کرد.

اما ما در آموزشگاه موسیقی منظومه یک جلسه تست صدا و مشاوره رایگان داریم که با توجه به مورادی که گفتیم به طور حدودی می توان زمانی را برای هر فرد تعیی نمود و این تستبرای عموم رایگان است که می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه از این جلسه تست بهرمند شوید و تایم حضوری دریافت نمایید.

در این تست اولیه هم جنس صدا و هم خصوصیات و نقاط قوت و ضعف بررسی می گردد و یک سنجش مناسب برای صدای هر فرد تعیین می گردد که هم سنجش خوبی از صدا به دست می دهد و هم مواردی که قرار است در کلاس کار شود مشخص می گردد و به این ترتیب به طور تقریبی طول دوره هم مشخص می شود.

جدای از این تست باید بگوییم که برای آموزش خوانندگی ما چند بخش را در دستور کار داریم که یکی از آن ها صدا سازی و سلفژ است این بخش خیلی طولانی نیست و برای گذراندن این بخش بیشتر از یکی دو ترم زمان نیست.

اگر به طور تقریبی بخواهیم طول دوره را مشخص کنیم برای علاقمندانی که مولفه های اولیه را دارا هستند برای هر بخش در سطوح مبتدی ، متوسطه و پیشرفته تقریبا به دو تا سه ترم آموزش نیاز است که این زمان با توجه به میزان تمرین هر فرد متغیر است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *