نت آهنگ برای سازدهنی

نت برای سازدهنی

در این پست برای شما چند نت آهنگ برای سازدهنی خواهیم داشت که در ادامه می توانید دانلود نمایید و بنوازید در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه همچنین نت آهنگ های مختلف برای سازهای مختلف قرار داده شده است که می توانید اگر سازی دیگر می نوازید از آن استفاده نموده و روی ساز خود آهنگ را اجرا نمایید.

از سازهای بسیار زیبا و تخصصی که در آموزشگاه منظومه به طور کاملا حرفه ای آموزش داده می شود سازدهنی می باشد این ساز از خانواده سازهای بادی محسوب می گردد که جزء سازهای زبانه آزاد می باشد نوازندگی این ساز زیبا در آموزشگاه از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد که توسط استاد در سطوح مختلف آموزشی برنامه ریزی شده و آموزش داده می شود.

آموزش سازدهنی

آمزوش سازدهنی در دوره های بسیار جذاب در آموزشگاه طراحی شده است که هنرجویان در هر سطحی می توانند وارد این کلاس ها شده و از آموزش های ویژه این ساز بهره ببرند ما برای آموزش سازدهنی چند دوره متفاوت داریم که مناسب با علاقه ها و سلایق مختلف طراحی گردیده تا هنرجویان بتوانند در سبک های مختلف نوازندگی از آن ها بهره ببرند همچنین دوره هایی خاص با شرایط خاص طراحی گردیده تا هنرجویان بتوانند در دوره های زود بازده از این کلاس ها استفاده نمایند.


کنسرت های دوره ای آموزشگاه منظومه

نت آهنگ برای سازدهنی

در ادامه چند نت نت آهنگ برای سازدهنی را برای شما عزیزان قرار می دهیم سعی کنید قطعات را بر اساس سطح خود انتخاب نمایید تا به مشکل نخورید و اگر برای نواختن آن ها مشکل دارید حتما با استاد خود مشورت نمایید همچنین سعی کنید قبل از اجرای قطعه نکات و موراد مهم آن را چک کنید و نت ها را در خاطر مرور نمایید و پس از آن چند بار سعی نمایید ساده آن ها را بنوازید و به طور تفکیک شده سپس می توانید با رعایت ریتم نت ها را پیوسته بنوازید.

نت سلطان قلبها
نت اهنگ رومانس
نت خونه مادر بزرگه
نت گل گلدون من
انواع مدل سازدهنی

انواع سازدهنی

شاید هیچ سازی به تنوع سازدهنی در نوع و شکل پیدا نکنید چرا که انواع سازدهنی در مدل های فراوان با شکل های بسیاری از

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *