چگونه سازدهنی بزنیم ؟

طرز نوازندگی سازدهنی

در این پست قصد داریم بدانیم چگونه سازدهنی بزنیم و چطور می توان در این ساز به یک نوازنده خوب تبدیل شد و به بررسی کلاس سازدهنی در آموزشگاه موسیقی منظومه نیز خواهیم پرداخت که به طور تخصصی و ویژه در آموزشگاه منظومه برگزار می شود و آموزش آن شامل آموزش مبتدتی تا پیشرفته این ساز در آموزشگاه است که در کلیه سبک های تخصصی برای سازدهنی وجود دارد.

چگونه سازدهنی بزنیم

اگر به سازدهنی علاقه دارید و می خواهید بدانید که چطور می توان نوازندگی این ساز زیبا را یاد گرفت در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مواردی در زمینه آموزش و نوازندگی اصولی این ساز بپردازیم اصول و مواردی که بدون آن ها نوازندگی درست این ساز نه غیر ممکن اما خیلی اصولی و زیبا نخواهد بود.
سازدهنی سازی است که با صدای زیبا و دلنشینی که دارد تقریبا دل هر شنونده ای را می برد و به جرات می توان گفت کسی پیدا نمی شود که از صدای این ساز لذت نبرد یا مجذوب شنیدنش نباشد از این رو حس زیبایی برای نوازنده به همراه خواهد داشت. اما آیا نوازندگی این ساز هم همین قدر دلنشین و راحت است ؟ در ادامه ببینیم.

آیا نوازندگی سازدهنی سخت است ؟

در ابتدا باید بگوییم که هر سیازی سختی ها و آسانی هایی در یادگیری و آموزش دارد که نباید از آن غافل شد اما سازدهنی سازی جذاب است که نوازندگی آن هم خیلی دشوار نیست هر چند که چالش های خاص خود را دارد اما در مقایسه با ساز های دیگر هم نوازندگی راحت تری دارد و هم جذابیت های خاص این ساز باعث می گردد تا هنرجو انگیزه بهتری برای تمرین و پیمودن مسیر داشته باشد از این روست که مراحل آموزش این ساز نیز مانند خود سازدهنی بسیار جذاب خواهد بود.

عکس از کنسرت هنرجویان سازدهنی آموزشگاه منظومه

آموزش آسان سازدهنی چگونه سازدهنی بزنیم

در آموزشگاه موسیقی منظومه ما آموزش سازدهنی را بسیار آسان کرده ایم به طوری که روشی برای این ساز طراحی شده است تا هنرجویان بتوانند در کمترین زمان ممکن و پس از گذراندن یکی دو ترم کوتاه به راحتی نوازندگی این ساز را به آسانی بیاموزند.
روش آموزشی که در اموزشگاه منظومه برای این ساز طراحی شده سعی گردیده است تا تمامی موارد اضافی کنار گذاشته شود تا نتیجه دهی زود تری داشته باشد از سویی آموزش ها در اینجا بر اساس توانایی و تمرین هر شخص برنامه ریزی می گردد تا بر این اساس پیشرفت هنرجو بر اساس خودش باشد و وارد یک دوره خشک و از پیش تعیین شده نمی شود و اینگونه هم نتیجه بهتری در بر خواهد داشت و هم هنرجو انگیزه بهتری برای ادامه آموزش دارد.

کلاس سازدهنی

کلاس سازدهنی در آموزشگاه موسیقی منظومه یکی از تخصصی ترین کلاس های آموزشی است چرا که برای این ساز در آموزشگاه اساتید در همه روزهای هفته در آموزشگاه حضور دارند و کلاس های آموزش در همه سبک های آموزشی و در همه انواع سازدهنی به طور حرفه ای برقرار است.
آموزش این ساز در آموزشگاه برای آموزش سازدهنی از صفر تا صد است و هنرجویان می توانند در هر سطح و سنی در کلاسها شرکت نمایند.
استاد این ساز در آموزشگاه منظومه استاد زنگنه دارای مدرک کارشناسی ارشد و متخصص در آموزش تخصصی این ساز می باشند.

انواع مدل سازدهنی

انواع سازدهنی

شاید هیچ سازی به تنوع سازدهنی در نوع و شکل پیدا نکنید چرا که انواع سازدهنی در مدل های فراوان با شکل های بسیاری از

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *